Raveop.reismee.nl

Karma

Brisbane & Cains


In brisbane werk ik de hele dag.. ik wou graag buiten zien, ik hoor verhalen over oude mooie huizen en oldtimers, maar ik zou het niet weten..

Twee dagen later varen we naar cairns, bij het great barrier reef, ik kijk hier naar uit en wil graag snorkelen hier. Maar het is weer een tenderport en de kapitein besluit dat niemand van de crew van boord mag zodat passagiers, die boos waren dat de crew de bootjes ook mochten gebruiken de vorige port, niet merken dat we ook bestaan. Ter compensatie komt er een barbeque op het crewdeck, het is aardig geprobeerd maar het is nogsteedts enorm balen... Ik ben dicht bij een breakdown, als ik in papua new guinea niet van boord kan, een grote kans, dan zit ik 16 dagen aan boord... Zolang zonder land onder je voeten voor zelfs maar een paar uurtjes maakt je gek! Het waait hard en van de crewleden die de passagies in de tenderbootjes helpen hoor je verhalen van vallen, overgeven en geschreeuw. Vanaf het crewdeck zie je de bootjes heen en weer schommelen en ik kan de drama daarbinnen me voorstellen. We lachen tot we huilen om de passagiers die 50 minuten lang vastzitten in kotsende schommelbootjes terwijl wij een hamburger op het deck eten. Karma.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!