Raveop.reismee.nl

Een nieuw verhaal

Lezers,

Een jaar terug was ik in London, wachtende op een schip maar zonder idee dat dit schip, Arcadia, mij een rondje om de wereld zou brengen en me daarmee verliefd zou laten worden.. op plaatsen, culturen, vreemde talen, ander eten en vooral een manier van leven: op reizen..


? England, Spain, Germany, Sweden, Italy, Portugal, Caribean, America, Hawaii, Borabora, New Zealand, Australia, Japan, China, south korea, Thailand, Vietnam, Malaysia, Sri Lanka, Singapore, Dubai, Norway, Ireland, Papua new guinea, Iceland, Hungery etc etc.


Ik ben nu een halfjaar terug.. en het begint te kriebelen.. Dus toen het plan on mijn motorrijbeweis tehalen strandde.. besloot ik last minute om naar Austalie te vertrekken. Sydney was een droom en oin mijn blog kon je lezen dat mijn laatste zin was 'hier kom ik terug..' Binnen een maand regel ik alles, ontslag, visas, nieuwe backpack, vliegtickets en inentingen. Ik kan niet wachten! Helemaal last minute besluit ik om via Thailand te vliegen en hier een maand in mijn eentje te gaan backpacken voordat mijn 2e vliegreisje mij door naar Melbourne brengt! Ik kan niet wachten..



Dus eerst; Thailand! Ik vlieg maandag de 30e naar Bangkok, verblijf hier bij een couchsurfer en heb een dag om de stad te verkennen voordat ik de nachttrein naar Chiang mai, waar tempels, rijsvelden, jungletochten, lachende mensen, monniken, prachtige natuur en by sheer luck het jaarlijkse Loy krathong, lichtjesfestival het een geweldige ervaring maken! Het idee is om daarna de bus te pakken naar Pai een verscholen hippiedorpje in de bergen. Hier blijf ik even en daarna reis ik terug omhoog, schuin om de grens heen en naar beneden in Myanmar met de bus en kijk ik wel wat voor moois ik allemaal op mijn weg vind terug Naar Thailand naar kustplaats Krabi met de mooiste stranden, natuurpark khoa sok waar je kan bamboo raften en slapen in drijvende hutjes, en met krokodillen worstelen (grapje). Krabi is perfect voor eilandhoppen, alternatief reggeaeiland koh lanta en james bond eiland koh phi phi staan op mijn lijstje. Ik weet zeker dat ik me hier geen moment ga vervelen en dat 30 dagen ineens erg snel voorbij zijn..



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!