Raveop.reismee.nl

Dwalen

Zaterdag dwaal ik in mijn eentje door de straten, het is genieten om even wat rust voor mezelf te kunnen nemen. London is prachtig wanneer je alle tijd hebt. Mensen haasten er harder dan dat Nederlanders kunnen en zoefen op kleine fietsjes met glimmende fietshelmen door het verkeer heen. Iets later op de dag later laat ik me rondleiden door een straatartiest die ik gisteravond in de bar tegenkwam. Locals kennen alle mooie plekken en Tom verteld me over geschiedenis en verhalen in een zwaar engels accent. Het is avond en Jenneke is terug van haar museum en wandelt mee naar onbekende plekken. De big ben wordt verlicht en de lampjes van de london eye schijnen over de theems vanaf de bruggen.

De laatste dag is hectisch, de tijd ging veel te snel. Mijn tas staat klaar voor de steiner training en ik heb er geen zin in. Na een knuffel en goede reis stap ik op de metro en reis ik alleen naar mijn volgende bestemming. Watford.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!