Raveop.reismee.nl

2016 aan boord Arcadia

Reacties

Reacties

Jerry

Van een volslagen onbekende ... en wauww ..mega gave reis maak je!
Kwam op je site terecht nav zeilersinfo zoeken over Barbados, een toekomstige bestemming voor mijn zeilreis.

Wil je vertellen dat ik het super vind wat je doet, that's all.

Heel veel plezier! Jerry

Rave

Dankjewel Jerry!
Ondertussen heb ik het schipsleven tijdelijk achter me gelaten (al begint het te kriebelen dat ik terug het water op wil) en reis momenteel door Australia, en nieuwe wereld opnieuw!
Heel veel plezier met je reis naar de caribean! Barbados is mooi! Maak er het beste van en smooth sailing& safe seas:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!